Mammas julklapp är fixad

Det är lite otroligt när det gäller mig, att ha fixat juklapp redan den 15 oktober. Brukar alltid speedhandla typ 2 dagar före jul och det får bli lite vad det blir, men i år kommer mamma bli riktigt nöjd, det känner jag på mig.
Hon kommer få den lite i förskott det blir en helkväll bara jag och Mamma. Har bokat in oss på världens mysigaste julbord på Haga slott. Riktigt slottsmiljö och det är värt varenda krona alltså! Alla som har varit där säger att det är helt underbart. Först får man glögg i salongen och sengår man in i matsalen och äter. Efter maten en trappa ner serveras godis och desserter kring brasan, Hur jäkla underbart låter inte det här? ^^ jag ser fram emot det iaf, mamma ska inte få veta någonting förns vi är framme och då lär hon fatta vad det hela handlar om. Pappa får nöja sig med något enklare i julklapp eftersom han fått hockeybiljetter och en kryssning tidigare jular.
Men men, nu är det bokat och klart!

image148

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0