Hairspray och Oskar

vaknade tidigt,
slappade framför datorn och siken tur ja hade att en film hade kommit, hairspray någon ny slags musikalfilm som handlade om tracy som ville bli dansare i något program på tv. Den va okej lite för mycket musik men visst den va mysig o absolut sevärd. Efter det blev det lite mer dator och ja kollade efter jobb och snackade med Hannah, såklart. Har fått hem mitt brottsregister för barnomsorgen så jag cyklade iväg upp till Jennys mammas dagis och lämnade den och skrev under lite sekretess papper, nu väntar ja bara på jobb.
Jag har varit allmänt seg hela dagen har t om sovit en stund, så det hänger i känner ja nu, puuufw.

Pappa va såå goo och lagade min favvis ikväll, hemgjorda kötbullar, makaroner o ketchup det är riktgit mat och så gott sen då, ojoj.
Sen så bar det iväg till min Oskar, besökte han en liten sväng innan natten o vi kollade på tv. Sista avsnittet av Mia o Klara hah dem är riktgit sköna, hela serien är en riktig höjdare. Men vi mös och halvsov lite sen va det dax att åka hem. va såå eller är såå trött.
Jag va riktigt rädd när ja körde ut på bresserakan, TJOCK DIMMA usch, o massa rådjur, men ja överlevde.

Imorgon är de Torsdag,
ska till mamma
laga mat,
gymma
och troligen hjälpa Emma med en grej.

Nu ska ja strax sova,
ja ska drömma om Oskar, så blir ja nog varmare o gladare.

vill också passa på och säga att ja älskar Emma, Hannah, MaIln, jenny och Lina o alla andra förståss Mina bästa bästa vänner.Vi säger allt för sällan att vi tycker om varandra.- Ni är guld och gröna skogar för mig tjejor. Vi har gjort så mkt o mer ska det bli! Älska,

ciao bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0