Fika med trevlig sällskap

vaknade rätt okej tid, plugade lite och småslappade hade ju inget speiallt för mig där på morgonkvisten.
Lisa Alvis och jag skulle ha dejt, fikadajt på bullen jäkligt kul att träffa gosungen igen efter några månaders dvala.
Verkar som det var nån slags fika för två idag, Hannah och Lina fikade på kakel och när vi kom in på bullen satt Elin och Julia och fikade, sötungar små.
Vi satt oss vid dem och vi hade jäkligt trevlig, pratade om allt nytt vi inte hört om varandra. Vi kom på att vi inte får veta så mycket skvaller längre. När man gick på wgy hade man koll på allt, man träffades varje dag och man fick höra om helgen bravader och om dem som gjort nått knäppt. Now we know nothing,
Ja o lisa bestämde att ett besök på wgy skulle sitta bra, hälsa på både lärare och elver!
Elin skulle bort till Uppsala och Julia till skolan, men vi satt kvar. Lisas kompis Kim kom förbi så vi snacka lite med han också, satt där nästan tre timmar. Snacka om low lifestyle ^^ man har baskemej inget förnuftigt att göra om dagarna. Klockan närmade sig halv 5 och det var dax att cykla hem, plugga och laga mat. Maten blev en riktigt höjdare jag är stolt över mina kockkunskaper. Findus tacopaj 3 minuter i micron = supermiddag! haha och några peppisar på det, kvällen va räddad.
Pluggandet? nej det blev inget med det, kollade inte ens i boken haha. Svagt Hanna, svagt.
Har kollar lite på resor på internet, Pappa vill åka karibien kryssning, runt aruba st marin, St luicia, barbados och mexico. Jag tackar inte nej till en biljett och hytt, helt jääkla najs-
ja tror pappa söker lyxstatus bland grannarna, haha.

Nu ska ja titta tv, sen sova.

CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0