ensam hemma

ÄNTLIGEN
far har äntligen åkt på sin konferans i Helsingfors, han kommer dock hem redan på fredag men jag tänker njuta av varenda sekund esam tid. Lär bli en hel del fettokid mat de här dagarna. Har redan schema för hur kvällen skall se ut, Kebab + godis + film = Skönt !  Japp, ska bli jäkligt skönt att bara ligga och goa mig i soffan. Men känner redan tristessen krypa upför mig, jag har lite tråkigt. Oskar skulle egentligen kommit hit men stackarn är sjuk, men vi ska ta det snart iaf. Bilen har jag också, jag kan åka vart jag vill, frihetskänsla. Har redan vart på Roadtrip med Emma.
Imorgon kommer Mikael, Hannah, Emma och ev Malin. Vi ska käka thaimat kolla på någon bra film och umgås. Skönt att få vara ett litet "gäng" ibland, sådär som det var på Gymnasiet, me like!
Hursomhelst år jag bra av ensamheten, lite smått vuxenpoäng. Har längat flera veckor att vara ensam, man gör mer som man vill så. Du ser, har inte ätit frukost och ätit en sen lunch som bestod av Tomater och mozarella ost. Skulle pappa varit hemma blev det andra bullar! haha.
Tänk när jag flyttar hemifrån, mitt kylskåp kommer bestå av alla dess läckerheter som ketchup, makaroner, tomat, majs, varma koppen minestrone soppa och mjölk. My favorit things is life!
jaja, nu lär jag väl fortsätta fördriva dötid framför datorn, vänta på att hungern ska hugga i mig sen blir det slapp framför soffan. Måtte de här dagarna göra mig en smula festare, Jucky :/

CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0