en viktig gårdag

Igår var den en mycket trevlig dag må jag säga, började med lunch på bullen det var jag Emmi, Hanna och Malin. Deras sallader är de godaste i hela enk så där äter man nästan en gång i veckan nuförtiden, kan varmt rekomenderas. Senare kom Boddan och Sofie förbi och snackade lite, vi tyckte alla att en Kryssning till Åbo skulle va skoj, dansa med pensionärerna och ha allmänt kul, men som vi alltid vet. Det kommer typ inte att hända!


Vi bestämde oss för att ses senare på kvällen hemma hos Malin, baka Hajlonpaj.

Innan dess skulle ja hinna med ett pass på friskvårdarna, å de hann ja och det var kalasskönt att svettas lite, man fick känna att man levde! Jag åkte hem till mama duschade och skyndade mig till Malin, pajen blev as good men va dock så trött att ja va hemma redan vid åtta igen.


Gårdagskvällen bjöd på mer kärlek sen <3

Och ja o Hannah skrev om viktiga saker på msn, haha
sen va ja förbannat trött så ja somande BUMS!

Hannah har förövrigt också en sida,  tjeeeck it out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0