avklarat men ack inte långvarigt

provet gick riktigt bra.
men har prov igen redan om två veckor , suck.
fan orkar inte med det, ja e trött och kär. gah!

och ikväll ska va på avkopplings simmning, ^^
ska bli skönt o mysigt. Bra ja o Hannah, sen ska vi basta o äta clementiner som förr i tiden hah.


Nu bara slappar ja, är trött har totalt vänt på dygnen. Försöker väda tillbaka dem, är faktikst skönare i vakna tidigt, pigg och utvilad än vakna sent o är degig hela dagen.
Pappa o jag kollade på tv igår, då visade dem enköpingsförfattaren Dan Larsson o hans böcker, jag hade ju fanken en av hans böcker Spökslottets hemlighet  dock en barnbok men ja va så nyfiken så ja började faktiskt läsa den haha. Tanken är att ja ska fortsätta ikväll innan läggdax.

Imorgon är det fredag, ska träffa Oskar om han känner sig okej. Han har varit magsjuk huaaw!
annars ska ja träffa Mikael ^^
Lördag har Emma T inflyttnigsfest, sen ska dem ut i Uppsala men jag har fan inte råd. Får se om jag hakar eller inte men ja vill hemskt gärna.

Nu ska ja titta lite på tv, smälta provet och äta lite godis.

CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0