Anställningsintervju

Äntligen, äntligeeeeeen. ska på anställningsintervju den 6 Nov kl 10 00, för jobb på Orion. Blev skit glad även om det inte är säkert att man får något är det iaf en början. yes yes yes!
Sen står ja ju på vick listan på dagis så mitt hopp sviker inte.

Helgen? den har vart galen, fredagen blev myspys hos hannah med Emma och Mikael.
Lördagen började hos Emma T, födelsedagsmiddag och massa MASSA dricka, Hannah kom förbi lite sneare och vi gick ner på olearys och tog en varsin öl means de andra drog til Upsala och festade där. Efter det ringde Kirre och vi drog hem till han och drack grogg oh pratade, uuuusch va fulla vi var helt galet eftersom jag nuförtiden kan hålla mina gränser. Cyklade hem med chipspåsen i högsta hugg och somnade men vaknade typ en gång i timmen med trevliga toabesök.
Dagen efter var inte så lyckad, mådde skit!

Idag ska ja hem till Hannah och visa mina DC skills.
sen ikväll ska ja o Orre p¨å bio <3

CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0