Sara Wetzenstein och lite till

Vaknade jätte utvilad och lycklig, men när ja drog upp rullgardienen möttes jag av ett stort grått hål!
Uscha va det är deprimerande med regn och slask, man kan inte ut o powewalka för då kan ja ge mig skjutton på att ja kommer slå på ändan! Men ja var ju hos Mikael igår, vi år vita elefanten mat och kollade på supersugen och snackade sex och lite snusk. Ja fick veta lite grejer som ja blev väldigt häpen över, fan va ja skratta och herregud va ja har tänkt på det, jisses!
Men iaf så har ja fördrivit morgonen med lite Family guy, väldigt rolig serie men det känns som den är lite grabbig, förvisso har ja alltd haft en grabbig sida i mig och alltid kommer bra överens med grabbar. Jag har typ alltid kunnat deras språk på nått sett hah, så ja lånade en dvd av Mikael. Mikael är för övrigt en väldigt trevlig grabb och det är underbart kul att vi umgås mer nu än förr, vi har ju väldigt trevlig när vi väl ses och han har nog också en såndär kvinnlig sida i sig som han släpper fram då och då!

Idag har ja tänkt mycket på Sp3b, för ja saknar den klassen. inatt drömde ja en trevlig dröm om kryssningen, studenten o alt annat kul vi gjorde, fast drömmen var ju lite mer vild!  hah
Ja skulle vilja ha en lite återträff snart nångång, skulle inte de va kul?
Man träffas några stycka iaf från klassen och dricker och snckar? skrika lite SP3B och ha kul, så kul som vi faktiskt hade imellanåt när vi väl försökte ses gick de ju super B R A!!
Så när tankarna snurrade här på morgonen passade ja på att skicka iväg ett sms till Sara.
har inte träffat henne på länge, för länge. Så de va trevligt att höra ifrån henne och veta att hon har de bra. Trotts att jag inte går där längre, jaa jag är självgod! Men hon har väl nått knep för att hålla sig i schakt!
Hon har fullt upp nu så Lunchen blir efter Thailand, men de e ganska bra för då kommer ja hem glad,brun och med lite minnen att berätta! isnt that sweet?
Jajaj, de gjorde iaf mig lite glad.

Nu ska ja fixilura lite med datorn, sen ska ja väl laga iordning lunch


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0