På lördag börjar min juletid

Jag längtar faktiskt till lördag jätte mycket, ska bli så mysigt att få åka hela grannskapet på ett riktigt julbord i myig miljö. Vi ska till Hammarskogsherrgård utanför Uppsala, pappa var där förra åre o sa att han aldrig hade sett på mycket mat. Jag har stora förväntningar och det är roligt att vi har lyckats samla ihop massa folk, närmre bestämt 54 st. Min jul börjar redan på lördag,

även fast det inte är 1 advent så kommer stämningen vara på topp. Sen kommer helgerna vara fullbokade med pepparkaks,lusse och knäck bak. Även ett kalas och lite mer bak. Jag och emmi skall försöka klämma in ett besök på nån julmarknad, brukar va fylld med mysigheter så det är nästan ett måste. Sen den 14 dec kommer mammas julklapp från mig, gud va mysigt det skall bli.
Julafton är väl nästa händelse där efter, hoppas den blir lung och mysig. Jag vet iaf att kvällen kommer vara lyckad för då ska vi vara i bresse hos Janne och Marina.

Idag ska jag till min syster efter lunchen ett tag,
efter det blir det hem och snabbt trycka i sig lite middag innan man ska jobba kortpassert på jobbet kl 18:00!

image148
Ha det bra!
CIAO BELLA

Kommentarer
Postat av: amäända

jag längtar också till julen ^^

2007-11-20 @ 12:05:27
URL: http://pralin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0