Mösspåtagningen 2007 och en hälsning till Jenny

image156

Jaa. va ska man säga? vi hade kul tillsammans och det kan ingen i hela världen säga emot.
Jag och Alexandra diskuterar om man kanske kunde spola tillbaka tiden lite,
om de bara vore så enkelt!
jag är glad nu iaf, att jag bär härliga minnen med mig och har mina härliga vänner kvar.
Vad mer kan man begära egentligen?


En sak som är lite jobbigt är dock att,
ja saknar Jenny Seinder som ja inte träffar så ofta nu.
Nästa gång hon kommer måste vi ha en myskväll utan utgång, bara hon och jag.
prata både allvar och stunt så som vi alltid gör
Min pärla,  ja älskar henne!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Guud vad du är gullig! Jag saknar dig med, jätte mkt! Jag måste tyvärr göra dig besviken och säga att jag kommer inte hem på ett tag. inte nästa helg iaf, och ev inte helgen efter det heller. sen kommer jag kanske hem. har as mkt plugg just nu. Älskar dig.

2007-11-11 @ 20:26:19
URL: http://selinder1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0