Jobba, jobba, jobba och mer kommer de blir

Dag två på jobbet, idag har de varit riktigt stressigt eftersom 3 var sjuka och massa sjukskrivna.
ojoj, va vi fick stressa runt till alla pensionärer, vissa mer galda än andra. En gumma där är så jävla snäll o trevlig, ja vill bara krama om henne och sitta o prata i timmar, idag bjöd hon mig på färskpressad juie, vindruvor och godis. Åhh mysgumma! Det stort plus att man kan få sånna glädjekickar ibland. Mendans andra gör mig på bra humör gör vissa mig på dåligt, usch ja vissa säger som dem tycker där är de ord och inga visor. Men ja tränar att hålla mitt humör i schakt, ta allt med en nypa salt och gå vidar med ett smärre leende.
Det härliga med den här dagen är att den gått fort, mycket beror nog på mina kollegor. Dem är ju sköna som ja vet inte vad. Har kommit in i gänget så fort, vi pratar o skojar hela tiden. Sussie är väldigt trevlig, hon ät typ 24 år och gick sista passet med henne idag.. Jätte mysig är hon ^^
Synd att hon slutar till Jul.

Ja nu när alla är sjuka så passade chefen på att skicka på mig jobb, ska jobba mån - lör. Härligt? njao pengar är pengar o dem är välbehövliga. Nej Hanna, ja ska fan inte klaga det är ju de här ja ville även fast detta jobb inte var någon riktig höjdare. Bara bita ihop och se glad ut som mamma sa igår, så rätt.

Nu har ja nyligen ätit en yogurt middag, smäler maten och väntar på att åka till gymmet.
Ska bli ett mördarpass med mycket svettningar så de känns att man levet..

Uppdaterar senare om nått rolig dyker upp.

CIAO BELLA

Kommentarer
Postat av: amäända

jag åt en m&m-middag ;D
den var utsökt

2007-11-12 @ 19:19:22
URL: http://pralin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0