Ja hoppas det blir full rulle framöver

Igår fick ja vicka på dagis för första gången, de gick superbra.
Men kan säga att de verkligen tog knäcken på mig, va såå trött och hade såå ont i huvet när ja kom hem, somande fram och tillbaka till klockan halv 10 då ja slockna  sängen.
Vaknade tidigt i morse, jag är lite orolig i kroppen, har nått på känn. Ska ju till Aleris idag ocj skriva anställningsbevis ska anställas som vikarie och börja min indroduktion på fredag som bestämt. Ja är ganska glad och nyfiken, ja har mycket att leva upp till, sa att ja jämt va glad och fick andra att skratta. Ja reflekterade över skoltiden o så stämde de ju ganska väl för de mesta. Men de här ska nog gå bra,
ska till Komvux 2 timmar på lektion vid 12 sen ska ja hem och sen upp till Aleris, innan dess ska ja vila är fortfarande trött med pannknack.
Tänk att det bara är,hmm låt se nu. 3 och en halv månad kvar till Thailand, totally crazy!! Jag vill ha värme och solbärnna nu. Men de gå fort, och de sorlga är att de går fort där nere med.

Nu ska ja kolla på några avsnitt av sunes jul och äta bananas,
får se om man orkar träna ikväll!
BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0