Hur kan du?

du har lekt med mig, du har lekt med mina känslor.
Hur kan du? HUR KAN DU?
fattar du inte att ja också är en människa med känsor, en människa som tyckte om dig?
Jag har aldrig känt mig så lurad så jävla lurad. Ja kände dock på mig att den här dagen skulle komma.. tyvärr.
Men du bara hattar omkring och det känns som su tror att du kan göra och bete dig hursomhelst mor mig?
Hur ledsen kan och ska ja bli innan det här är över? Jag orkar inte med det här. Jag känner mig inte älskad och jag var tydligen inte de heller, en jävla lek!
Den ända kille jag absolut avgudat och tyckt så mycket om. Det är helt galet..
men som så många gånger förut gör ja bara misstag, misstag efter misstag.
Den här dagen är en av de värsta i sitt slag, den nörja gudomligt med sutade som pannkaka.
Jag kan bara säga att man ska aldrig ge upp vännerna för en kille.
vänner vet man vart man har och dem är underbarast av allt.


Hannah vart är du?


Kommentarer
Postat av: amäända

jag tycker om dig

2007-11-06 @ 23:11:13
URL: http://pralin.blogg.se
Postat av: amäända

sen skrev jag även detta som inte kom med:
hoppas vi ses snart.
sköt om dig!!

2007-11-06 @ 23:11:58
URL: http://pralin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0