Hipp hipp hurra hurra hurraaa!

Calle fyller, låt se? hm. 55 idag. De firade jag och 21 andra till på Vita Elefanten.
Det blev en mycket god middag bestående av Kali gaj och friterad banan och glass, Klart bäst!
Hela restaurangen sjöng för calle, de va lite roligt ^^
Maria och Tom kom äna från Munchen för att fira Calle, va kul o träffa tom engelsmannen själv, men som tur är slapp ja prata engelska. Han vill Lära sig svenska så ja pratade långsat och tydligt. Han va lite cool, typ som en Bohem eller nått. Haha
Var där nästan 4 timmar, ja ville bara hem där på slutet eftersom ja visste att Oskar var på ingång. Men min supermysiga Jenny kom och hämtade mig så ja kom hem innan de andra. SÅÅ SNÄLLT
Oskar kom på en snabbvisit och vi hyrde film och kollade på tv..nu har han tyvärr ålt hem, saknar honom redan min oskar. Men vi bestämde att vi skall åka och shoppa i Uppsal i början på nästa vecka!
Annars har dagen varit ganska slapp. Har fortfarande så jäva ont i amen, fattar inte att de inte går över.
Kan vakna på nätterna och näsan gråta av smärtan, uschåfy!

Imorgon ska ja o Papabu åka o äta lunch hos farmor o farfar, efter de gymmet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0