Fikapaus med Emmi

Ska snart ner till komvux och ha geografi en stund,
efter det ska jag och Emmi ses på stan för en fikapaus på tant gräddelin.
Att rekomendera om ni skall dit är att pröva deras kladdkaka,  utmärkt kladdig och god!
Måste in en snabbis på Hm och kolla om en silver-glitter tunika har kommit in, har inga stora förhoppningar på Enköpings HM inte är att lita på. Dem har inte så mkt att erbjuda men man kan kolla iaf.
Ja är lite spänd, ska ju jobba själv ikväll för första gången. Hoppas verkligen att det sja gå bra för de är för mycket att hålla reda på. Nycklar, larm, telefoner, koder o sv osv, listan kan göra oändlig. Alla berhöver ju hjälp med olika saker och vissa kan ju inte tala för sig så man kan ju inte fråga. Men men, man ska inte ropa hej innan man? ja hur va det nu. Hahah.

Nu har jag iaf frächat till mig och sminkar mig, ja det var faktiskt ett bra tag sen ja gjorde de.
Bör väl börja knata neråt om sissådär en kvar!
Nu skall jag ringa chefen, några viktiga saker ja måste prata med henne om.

Ha det bra!
CIAO BELLA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0