Fest? möjligtvis

Ser ut som det planeras fest, joar imorgon?
jaa varför inte, men jag är inte så sugen men skulle va skönt att rensa tankarna och umgås med lite roligt folk.
Skulle man kanske behöva, Hoppas Mikael går ut han är så himla förtåelig och förståndig grabb haha.
Men Sushi va inget  för mig Mikael!
Ska höra med han om han inte vill följa med mig till Stockholm här snart, vill köpa lite mer kläder o de behövde ju han med, prefa!
Men aahw ju mer ja tänker på fest ju mer vattnas de i munnen, de ända hindret är om ja börjar jobba kl 7 på lördagsmorgonen, will see! Har dock en massa läckerheter som väntar på mig.

Snart är de dax för pappa att betala Thailandsresan också, tänk att vi åker så snart iaf Galet härligt!
På lördag kväll ska ja på Middag hos mamma, själv olyckligtvis men men thats life nuförtiden.
Ska bjudas på riktigt goda saker, o efterätten står ja för. Kommer inte på va ja skall göra med en annanas paj dtår högt på förslag!

En annan rolig sak är att min syster skaffat husvagn och frågade om ja ville följa med här snart upp till skidbackarna i? ja de kommer ja inte ihåg men kul ska de bli, ja gör allt för att slippa Enköping nu känner ja. Vil bara bort bort bort bort. Tror ja ska åka o bo hos min Kusin i Enskede ett tag här snart också, kanske gå ut på stureplan? nått i den sliten iaf.
Men dock får ja se hur mycket ja kommer få jobba, jobbar så mycket som möjligt så ja får in lite pengar så ja kan göra något kul ^^

Ikväll? Träna om ja orkar annars blir ja nog bara hemma, högst att ja pallrar mig ner till Hannah men sängen är ett lockande allternativ!

Får se, är inte i min bästa sinnesstämning! usch för den här veckan.
Men allt blir bättre, måste gå vidare i livet!

CIAO

Kommentarer
Postat av: jenny

gå ut imorgon. jag ska ut, så då är de bra om du ska ut :D

2007-11-08 @ 20:29:21
URL: http://selinder1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0