En massa roliga händelser

Början med gårdagen:
Emma va så snäll och följde men mig till väterås för lite självförtoendehöjande shopping. Jag görde faktiskt in, och de gjorde ja med stil, förutom en liten rolig grej men den tar ja inte upp haha.
Jag hade inte så många tusenlappar på kontot så blev bara lite småshopping, men det är altid trevligt att åka iväg på en liten tripp! Hittade iaf en rosa Peak zip-tröja Jätte mjuk och goosig, blev en randig tröja också och en rsa mössa. Sen fanns de inte så¨jätte mycket pengar kvar på kontot så vi avslutade shoppingen med ett besök på Max.
Eller vi besökte hälla också en jätte snabbis.
Sen åkte vi hem, ja va otroligt slut i benen och hade sån träningsverk sen dagens träning.
När ja kom hem satt ja vi datorn hela kvällen på mitt rum, lyssnade på musik och gap skrattade med Hannah.
Vi lyssnade på vår "julkonsert" vi spelade in i 2:an. Satan va kul vi hade ><¨

Dagen:
Va på anställningsintervju på Aeris idag, fick jonn som vikerie åt hemtjänsten. Ska vi åka bil o göra hembesök o tvätta, städa o sånt man brukar.. Ska i ärlighetens namn bli kul. Början min introduktion på fredag, spännande spännande.
Efter det tränade jag och Hannah på friskvårdarna och nu sitter ja o äter glass, kanske inte så jätte nyttigt men va sjutton. MAN LEVER  BARA EN GÅNG O DEN GÅNGEN ÄR NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0