trött,trött o trött

Nu är jag bannejmej för sliten, har inte sovit ordentligt på flera dagar. Igår va det poängjakt, det va as kul men alla i min bil småtjaffsade med varandra hela tiden, hah. Men de visste jag att de skulle bli!
Men vi var duktiga och samlade ihop massa poäng, jag va t o m utklädd til Tarzan där ett tag, det jobbiga var all den väntan på att få poängen räknade. Ingen av oss hade ätit på hela dagen, jag fick lova att köra i princip hela tiden, vi hade t om släpkärra där bak.. Första gången för mig, kanske inte den bästa gången att börja i och med att man kör och stressar som en tok. Vi åkte fan överallt, till bålstad och visa att vi klarade rebusen, hah tog världens omväg. Men det va fan kul. På kvällen kom pappa med donken mat till mig, sen var det bara att börja åka tillbaka med alla saker till dem vi lånat av. Sen vid typ 10 tiden kom jag hem till jenny, och jag viill bara säga att jag inte vart still på hela dagen nu, inte hunnit vila. Men aaa, nu var det bara att sätta igång att dricka innan man blev för trött. Det va trevligt där, men sen så gick vi ut till dem andra vid tälten. Där fick vi besök av både Polisen och Pappa, hah fyy! lagom slut,trött och less åkte jag hem tiv halv 3 tiden. Sov och missade första lektionen, men det skiten jag fan i, det va länge sen jag försov mig. Idag ska jag till v-rås o handal med Fredrik. Sen hem.. ut och gå, för jag känner mig som ett riktigt fettokid, huu..
Snart är det studenten o jag längtar till viss del. Men som sagt.. inga katastroftankar nu!
Meeeeeeeeeen guuuuuuuuuuu

bäst! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0