Stockholmsmys

Jag o Hannah tog en spontantur till stockholm idag. Hannah o jag brukar ju stöta på konstiga människor och den här dagen var inget undantag. Tåget till sthlm var fullsmockat så vi fick lov att stå, en kille i typ 25 års ålderna, jävligt skabbig och såg ut som en riktig pundare stod vid utgången och fipplade med sin jacka, först så tog han bort sin skottsäkra väst han hade runt magen, ursh jag trodde jag skulle dö, hahah Hannah blev jätte rädd. Sen så ställde han sig och kissade rätt ut bara, bläää. Åh han var så äcklig å ful. Men som tur var så hade han o hans 2 vänner inte betalat tågbiljetten så dem fick lov att gå av i Bålsta, skönt! Sen så kom det en gumma som skulle gå på toaletten, men det var någon där inne ås hon fick vänta. Hon stod och såg väldigt konstig ut o suckade, sen började hon bara knacka på dörren och stressade den som var där inne.. sen va hon själv där inne as läge ( roligare när man fick se det ) Det va en kul resa de.
Framme i stockholm började vi med shoppandet innan vi skulle avsluta dagen med lite mys vid vattnet.
Vi hade faktiskt jätte mysigt, även fast det var as varmt och as mycket folk överallt. Men jag köpte iaf ett par typ jeans shorts mes hängslen och ett par surfshorts för det är såå skönt att gå i sånna.
heh, jag som är så smart tänkte att jag skulle äta innan vi drog till Sthlm för att spara pengar. Men hannah drar in min i allt skit och sabbar mina powerwalkisar :P först korv, sen chokladboll och sen en rejälv avslutning, världens baota mjukglass i gamla stan. haha, men jag har varit ute och gått nu när jag kom hem så lite duktig är jag.



image92image93image94image95

Nu är jag hemma, har ont i magen, lite ledsen o trött.
jag mår faktiskt inge vidare.
Tårar i mina ögon
jag känner inte för nått.
hårda tider påväg.
saknar.
jag måste sova, imorgon blir en lång natt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0