sthlm och arkitekturmuseet.

Idaghar vi varit i sthlm å gått på museum med en del av klassen, jag skulle dock egentligen inte med men eftersom Hanna tycker jag är så rolig så fick jag en plats i bussen, tokigt! 
de va ganska trevligt, men på museet var väl inte i min smak, eller inget museum är väl i min smak. Det räckte som tidsförsriv iallafall och vi hade rätt kul när vi skulle bygga vår egen drömstad hhah.
Jag livade upp stämningen kan man säga, jag tror iaf hanna tyckte det, men en gång såg det ut som hon peka fuck you. Jag måste sett fel hah. Shopping hann man ocskå med, en ny studentklännig (min tredje, nu ska jag nog inte köpa någon mer va? ) men den va ju så billig å man kan inte få nog av klännigar nu när det är sommar.
men ja dagen har både varit kul och tråkig. Men tack för att jag fick följa med ialla fall.
Ikväll blir det myskväll med film å förhoppningsvis kommr mallan, boddan och Hannah till mig, ja vi får väl se!

"dagens"

Outfit: Tiger jenas, vita skor, grön tunika och vit kofta, randig väska
bästa kommenar: Hanna du är väl bara van vid hembränt och lingondricka? Men guu tyst mä dig! hahaha
Person: han som stod o vänta på bussen som va så jääävla ful
Sämsta: att jag fick ännu ondare i min nacke idag
Bästa: köpte en jätte fin klänning
Bästa Låt: Jag o jenny lyssnade på markoolios nya hela vägen hem på bussen, tummen upp!
Goda gärning: Jag tog 2 festisar ist för en så hanna skulle få mindre att bära! haha

Kommentarer
Postat av: Jenny

Reggae, ingen sommar utan ragga :D Jag ska ragga på dig.

2007-05-16 @ 23:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0