Sp3b shalalalalaa

Så himla läskigt, snart så tar jag verkligen studenten! JAG VILL INTE men endå så vill jag ju såklart det. Men va ska man ta vägen sen? man hade ju skolan som en slags trygghet men vad har man nu att gå till 8:45 varje dag?
Det jobbigaste är att man kommer sakna alla så otroligt mycket, man kommer ju inte alls träffas så mycket. Vi får inte tappa kontakten, nej det skulle vara katastof. Jag kommer sakna lärarna också, ja faktiskt så! vissa har faktiskt varit där och stöttat om det varit jobbigt. Skolan är som ett andra hem och va är det kvar nu? typ 15 skoldagar? det är INGENTING urch, man mår verkligen psykitkst dåligt, har gråtit över det här, fattar inte att jag gör det men det gör jag :S.. det är en jobbig tid nu skulle vilja att det var skola varje dag så man kan umgås med alla den sista tiden.
jag längtar endå >_< haha.. SP3B SHAAALALALLALALALA! fyfan va kul och stå där och skrika och dricka champagne, yeah! Igår beställde vi min studentmösse tårta, den komemr bli jätte fin.
Nu pratar vi inte mer om studenten utan om gårdagen och idag..

igår så va jag o pappa o hämtade farmors cykel, jag fick den eftersom min belv snodd för någon dag sen, tack tack!
sen så har ja plugga samhäll, as tråkigt.
Men på kvällen träffades jag,hannah, malin o Boddan hos hannah, vi kollade på film o dem käkade chirre, jag som vill gå ner lite i vikt till sommaren tog o köpte lite frukt, haha. Va inte alls så gott som deras såg ut att vara, men jag får skylla mig själv, jävla kalorifasoner! heh. Vi blev rätt festsugna när vi satt där, så vi tog hannahs bil och drog ut och cruisade lite, lyssnade på lite party musik! Det är faktiakt alltid lika kul att åka bil å lyssna på musik, man blir gla på nått sätt.
Sen så tror jag bestämt hannah belv lite pömsig så då skjuttsade hon hem oss.

Idag så har jag plugga hela morgonen, skönt att ha dagen fri för annat ^^
jag har milou så det blir en liten  "walki dag"
Ikväll ska jag hem till min bästa Lina, vi ska ha våran hanny and liny kväll och vi ska laga mat, det blir linas berömnda biffmacka, lite mansmat men det är faktiskt gott!
Fredrik ringe idag ockå, jag blev jätte glad. Vi har snart 1 månad tsms. Vi ska käka lite mysigt och sen så ska vi handal kläder till han. Jag ska också köpa lite, vill väldigt gärnaq ha ett par rip curl sufrshorts och en "annanas" bikini, tror det skulle bli rätt"surfigt" ihop, tycker om att vara lite slapp på sommaren, när man bränner sig är det inte skönt med åtsittandekläder! Snyggt är det också, med ett par fräcka brills till!
Finsn mycket på Nk o åhlens nu, va massor jag ville ha. Hitta ett par ypperligt snygga tiger shorts dem ska jag få av pappa i slutet av månaden, gissa om jag blev glad? hah. sen så fanns det jätte mkt gulligt från Svea, men det blir dyrt i längden p köpa sånt. men nått ska jag ha iaf, men gina hade också mkt söta plagg som passar perfet om man vill klä sig lite medel-fest-mys på kvällen. På ASOS hittade jag lite plagg som skulle passa perfet till Midsomamr då vi ska vara i Haga med "fett me folk" ska bli kul å träffa lite nytt.
Vagabond har fått in ett par ur tjusiga små sommarskor som skulle passa perfekt till mina snart-solbruna-fötter, dem ska ja bara ha. Måste köpa in ett lager väskor också, finns en snyg burberry väska jag vill ha , men den köper jag ine förrns lönen kommer, å det dröjer , heh.


Nu ska jag göra lite annat här.
hm undrar hur lisy har det i cypern? image72
den här bilden tycker jag är jätte rolig, skrattar jämt, YEOW!

Update later. enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0