onsdag - poängjakt

Oh va skönt det var att sova ut i morse.
och idag ör det poängjakt, jag är riktigt jävla taggad, wääy.Ska bli så kul!
Jag o Hannah ska köra i vårt lag, med mammas bil, kommer ju vara smockat med bilar i hela enk i eftermiddag.
Tänker inte bli av med körkortet, men man kmr bli så stressad när man ser alla jäklar. men jag håller mig till hastighetsbegränsningarna, hoppas ja. Måste snart ner till skolan o hämta lite skit i skåpet, sen meddela lite om måndag.n Sen visare till mamma, lämna pengar i utbyte mot cider, till jenny  o droppa det. ta bilen, åka till elin, lämna den där. Sen till skolan o sen dra ut på jakt. Hoppas det inte blir för pinsamma grejer vi ska göra, itne för att jag bryr mig så speciellt mycket, men endå.
Nu sitter jag och laddar, äter nudlar, lyssnar på pakito och pratar.
Dagen är visserligen mulen, men jag har inga katastroftankar, haha. ikväll ska vi festa lite, ganska mycket va det ser ut nu. Det är många som ska tälta trosta vädret, vilkent bli kalas kul. Jag ska inte tälta, men jag kmr förbi och kikar ett tag. Jag o jenny bor ju så nära, så vi har det ju bra.

Pratade med bigelius igår också, dem som vi hyr ljudet av. dem är så trevliga ^^ vi behöver knappt göra nått, dem fixar allt.
den 7 juni blir det klädning av vagnen på pappas jobb, kl 4 för dem som inte vet.
Håller för tillfället också på med alla låtar vi ska ha på vagnen, är typ 35 låtar ja ska ladda hem, ganska jobbigt men dem är bra :)

Nu ska jag avsluta min lunch, dra ner till skolan sen till mamma.
Cutterniorna here we come!

image96
Mössan är på!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0