mösspåtagning

Igår.
va det mycket blandade känslor, det var för det första mösspåtagning oo fyfan va det skulle bli kul tänkte jag. Men för det andra var jag så sjukt ledsen, så mkt tårar har jag inte gråtit på länge. Kmr verkligen sakna skolan och alla vänner, helt sjukt jag vet men så är det! Sara W har varit som en dröm, alltid snäll mot mig och det uppskattar jag, för hon har gjort så det har funkat för mig i skolan, jag blir alltid glad när man ser henne. Jag tror inte riktigt hon fattar hur mkt hon betyder för mig! hon är någon jag ser upp till och jag kommer bannemej hälsa på henne sen när vi tagit studenten. Kommer sakna henne somfan, helt hysteriskt mycket! Jag skiter i att alla tycker jag är knäpp, för hon är tamejfan bäst! Men iaf...
På själva mösspåtagningen var lite långdragen, men det var mysigt. När det äntligen var dags för att dela ut "stipendierna" så roppa rektorn upp 1-2 namn i varje klass och varför dem fått stipendiet.
O vem fan får det i vår klass, jo jag!!!!! guuuuuu va pinsamt det var att gå upp och ta emot det, men kul också för då vet jag att lärarna som nominerat mig antagligen kommer minnas mig, det hoppas jag! Efter det var min dag räddad och kvällen blev helt hysteriskt rolig. Men jag blev nominerad för att jag typ " alltid lägger konstiga kommentarer i klassrummet när vi har någon lektion " kommer inte exakt ihåg va rektorn sa för det blev lite som en chock.
Det bästa är ju att det är sant, så otroligt sant.. jag är verkligen sån som bara babblar utna att tänka, men det är jag och jag tänker aldrig ändra på det, för det egenskapen tycker jag iaf är bra hos mig. Den som hörs, den finns!
Själva rundvandringen hos maja var as rolig, det kom mycket folk från klassen och det var ett jävla drag, snart kmr iaf det upp en ny film med våran rundvandring. Jag hade god disiplin, jag lyckades hålla mig borta från alkoholen ganska bra, hade inte ont i magen och inte ledsen heller, som jag trodde ;) Joar var helt jävla galen, jag lycakdes få en mikrofon och jag som gillar att höras trivdes as bra, roppa ut massa roliga grejer! där ser ni en en gång att det var jag som skulle ha det där stipendiet!!

ikväll: Jag o Fredrik ska till hannah o grilla
Imorgon: Jag o Fredrik ska till Stockholm o shoppa
Söndag: STUDENTBUS!!!

image91
Fyfaaaaaan va vi är bra!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0