Måndagsregn

Igår busade vi, dock så tog polisen ner lakanen rätt snabbt men vi fick iaf en kort stund av lycka.
Senare tältade några o vi höll dem sällskap ett tag innan det var dags att krypa ner i det otroligt otrevliga soffan.
men kul hade vi!



Imorse vakande jag as trött och hade ingen lust att gå till skolan alls.
Somnade ju inte förrns halv 5 imorse så de va inte så konstigt.
Dagen har varit jobbig som de flesta av det senare dagarna varit, det är så jobbigt när det hela tiden gör ont i en, när man bara gråter o gråter fast man inte orkar. Idag var det en utav de värsta sorterna. Som tur är finns det underbara människor som man kan prata med, som lyssnar och som tycker om mig. Det är bra! För jag tycker om dem. Så skönt att prata av sig, o säga allt man vill ha sagt. Men varför måste man alltid bli ledsen när man kommer hem och är ensam igen?
Men efter en timme så kändes faktiskt bättre för ett tag, men man kan ju inte bara bli som en sol igen sådär. Det fördjävliga var när  jag kommer hem till mamma så är det första man får höra av dumjävelcalle
Om du hjälper till här kanske din mamma kan börja älska dig!
Vad är de för jävla bemötande när man kommer hem, trött och ledsen. nej man kan ju inte säga att det här är min dag, neej!!! fan. Man säger bara inte så, han tänker aldrig på vad han säger till mig. Att jag skulle förstöra så mycket som han säger har jag faktiskt svårt att tro, men du har inte tagit dö på mig än, så de så! men iaf..
Efter att ha ätit lite började magvärken igen, men det är nog för hela jag är orolig. Har ju inte sovit så mycket så försökte sova lite hos mamma, men nejdå, telefonen ringde hela tiden och alla tankar i mitt huvud bara surra. Nu sitter jag här hos pappa, har inte sovit ännu, ont i magen och skulle bara vilja försvinna härifrån.
För trött för att göra något för slutkörd att tänka klart. Men jag mår bättre än imorse iaf och det ät ju bra.
Tråkigt väder är det också, kan inte gå ut och promenera heller.

Ska nog försöka sova iaf.
Oh, ja vill ha sommar, jag vill hälsa på Sara.


15.33

Pappa o mamma skiter i mig,
jag bara gråter o gråter hela min själv svider.
Dem bara tittar på, hurfan kan dom
jag vet jag ska försöka tänka possitvit men just nu så går det inte, men jag försöker.
jag får sitta själv med massa tårar i mitt knä, det är inget jag kan göra något åt, tårarna bara kommer.
jag skulle bara vilja dö nu, för jag orka inte vara själv
Jag vill ha en kram




" jag tycker om dig oavsett hur du är "
det värmer så mycket i min själ att få höra det från dig.

världsbäst!


Kommentarer
Postat av: Jenny

men hanny. calle är dum. och du är underbar, mer än så kan man inte säga.

2007-05-28 @ 22:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0