"Inga katastrof tankar nu"

Det handlar om att ge och ta,
man ska vara snäll mot dem man tycker om
alla behöver en kram ibland
ett ord eller en gest kan värma när man mest behöver det
en lapp eller post it behöver alla få ibland, hih
Sara, om du mår dåligt eller haft en dålig dag, kan du ta fram en lapp och komma ihåg vad jag har sagt.
för allt blir bra tillslut...
imorgon väntar en varm hälsning på ditt bord.
haha :D



Det är bra att jag lyssna på kloka ord, men ibland så kan jag också säga kloka saker , haha ;)
Man lär sig från dem man tycker om.. så är det ju faktiskt
så inga katastrof tankar du, det går bra det lovar ja! klockrent!!!

Idag har jag inte varit ledsen, så sköönt. Har faktiskt varit väldigt glad, wippie!
En rolig sak var att jag o hanna satt upp "meeeen guuuud" lakanet över Hanna Henrikssons bord, ja hoppas hon blev glad för vi tycker ju bara om henne, härlig människa det där. Men hon såg lite fundersam ut, som alltid! haha

Nu har jag iaf nyss kommit hem, ska gå ut och ta en promead, äta och sen kolla på film med Hannah o Mallan.
Imorgon är det poängjakt och vi kommer inte vinna, men vi kommer ha kul. Kvällen kommer jag tillbringa i bresse (om det inte regnar) sen vidare till skolan, tälta o dricka lite. Japp så blir det!

Nu har jag varit ute å gått, blev inte så långt för jag frös somfan.
pappa har inte kommit hem ännu, ja tror han är ute och cyklar sin runda. dprhjteoj-
Jag är ju så hungrig, vi ska äta fiskbullar haha, vilken lyxmat men det är gott och jag vet det låter konstigt. Men jag och Hannah ääälskar faktiskt det.
men men..
mamma ringde nyss. blev jätte glad!
hon berättade om hur dyr min student haha, som om ja inte fattat det.
Hon har fått hem all vår alkohol, hah. gästerna ink mig kommer ju ramla härifrån nästa fredag, buhu.
måste ta det lungt, ska ju orka med joar sen, där ska jag inte snåla med pengarna, hade tänkt ta med 3 000 och köpa det jag vill ha. Skumpa blir det ju såklart, det köper man ju inte direkt ute för dyrt ju..men man tar bara studenten en gång.
Det näst bästa med det här är att det kommer bli svinkmycket över, för mamma har verkligen köpt sviiiiiiiiin mycket, bra för sen är det midsommar = fest i haga. Sen hamnfestivalen = fest hos hannah (säkert) och min lill student för dem som inte var hemma på den riktiga. Då är jag bjuden till mina "äldre vänner" hah 30+, på en sjuförjäklig fest allt till min ära, kan inte bli bättre. me like like like! <3
jag verkar ha en förkärlek till 30+:are, haha. Jag har en dragningskraft till dem, antigen är det jag som är mogen, eller dem som ligger på min långa nivå, hah tål o tänkas på!

Jag har funderat lite över mig själv idag, och det är nog sant som det har sagts.
Jag har lätt att visa olika sidor av mig själv, glada hanna, ledsna hanna och det är bra. jävulskt bra.
det är bra att kuna visa känslor, även fast det är jobbigt.
Även fast jag oftast (iaf i dessa tider) går runt som en "risk för regn" hanna, så är det skönt att gråta ut. Har man gjort det känns det bättre ett tag. Jag har verkligen undera hela mitt liv fått håla alla mina känslor inom mig, eller gjort andra dumma grejer för att få ut dem. Det kanske är just därför jag gråter och har så mycket känslor i mig, för jag aldrig riktigt fått släppt ut dem o visat hur jag mår!
Fan vad jag tar in mycket bra grejer nuförtiden, tack tack taaaack för att dem som finns där och lyssnar på mig verkligen gör det, för att dem bryr sig, var så skönt att få prata ut med dem som inte ifrågasätter eller försöker få det till mitt fel, jaa bar vända allt mot mig.  Det kommer jag aldrig glömma och ja kommer alltid uppskatta det. <3

 
varför gå runt och bara klaga o hata varandra?

jag tycker bättre om kramar!






(post it och lappar kan vara värda mycket., då försvinner aldrig orden)

image1720

Kommentarer
Postat av: wetzie

jag mår redan bättre efter ditt inlägg var på fasansfullt dåligt humör idag! Började med tågresan på 2h...Ja inga katastroftankar mer idag för någon av oss eller hur? ;))

2007-05-29 @ 17:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0