Helt hysterisk-Tisdag!

Jag va så otroligt trött i Morse att det var nära att jag helt skulle skita i hela dagen, men  nej! Jag ahr så jävla mycket å fixa!

Jag orkade cykla ner till skolan, men först var jag förbi komvux med lite papper som skulle dit senast idag, o jag som vanligt gör allt i sista sekund, men men det blev ju i tid iaf ;)
Skolan blev bättre än förväntat, hah. de va faktiskt riktigt kul. Jag Henrik o Hannah satt inne i lärar rummet och jag passade på att smöra lite för Hann henriksson , haha hon är så jävla härlig å egen människa så det är inte klokt!! Jag lyckades luska fram både den ena o det andra, jag har då lätt med det där för att passa in hon lärare, härlig egenskap hörreni! :) Det är faktiskt alltid lika kul att sitta där inne å prata, både med Hanna å Sara..man får höra så mycket roligt skvaller, o visst är dem roliga o trevliga, ja bäst på hela jäkla skolan faktiskt!! Och det är inte bara smör, utan det är så faktiskt! Ska bli väldigt sorgligt att sluta skolan.
vi pratra där i typ 30 min, sen kom ja på " fan jag har ju lektion" men vadå? om man endå vart borta 30 min kan man ju skippa hela lektionen..så det gjorde jag o det va mycket trevligt o skönt!
Imorgon ska några i klassen plus henrikssonskan till sthlm på nått grejs, o ja ska följa med bara för att annars blir ju Hanna så ledsen, så vad gör man inte för husfriden, vi heter ju som sagt samma sak! EN FÖR LAGET!!!
-Nästa tur är det du hanna som blir uppringd.
Nejfyfaaan!!
hahahahah...

Sen hade vajluttan, tråkigt men lektionen gick fort sen tog jag en promenix hem.
Sen ska jag o pappa ner o köpa studentprylat, typ lite småpynt till bordet o så..
Sen efter det ska jag och Hannah till donken o ta en flurry, har tjatat typ 2 veckor på så Hannah ställer ju såklart upp haha!

" dagens "

Outfit: Manchesterbyxor, rutiga skor, prickig tröja och en grå zip tröja!
bästa kommenar: Hanna om våra pojkvänner heter lika, då kanske vi är syskon fast vi inte vet om det? ( mkt roligare om man berättar hela historien)
Person: Ja, man måste kvartå med Hanna, hon är helt hysteriskt rolig människa. 10 poäng till henne!
Sämsta: min cykel blev snodd, men va gör det egentligen den va ju som ett ruckel!
Bästa: Mc Flurry på donken, låter inte så roligt men jag ahr längtat så mycket.
Låt: utan tvekan, Dancing lasha tumbai  Ukrainas låt på eurovision, helt sönderspelad hos mig! 
Goda gärning: Jag o Hannah anmälde oss till Poängjakten Cutterniorna here we come!

Så, jag tror jag avslutar här. Ska kolal runt lite ASOS nu,
se ya! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0