Hanna Eriksson

Tio första:


Första bästa kompis:

Amanda Öberg, gick på samma dagis ^^

 
Första bil:
Jag har ingen bil..än! men det lät bli en vit,rostig liten skithög!

Första kärlek:

hm, minns bara sigge, så det måste väl vart han, typ i 4-5an

 

Första husdjur:

Syrran och jag köpte en kanin, Nala, hon va grå ful och fet. haha Hon kom inte ens in genom hennes lilla "dörr" till buren

 

Första semester:

Min första riktiga utlandssemester var i 6an, då var jag och mamma till Grekland, kos! Jag vet, kos = part, jag och mamma var = gick å la oss 10

 

Första jobb:
sommarjobbet i 8an på ETF

Första köpta skiva:

Måste vart typ spice girls

 

Första riktiga kärlek:

Jadu, jag vill inte skriva hans jävla namn här, men jag va kär o han krossade mig! dumjävel.

 

Första piercing:

7an: piercing i läppen!

Första konsert:

hm, min första riktiga var i 9an då jag var på Carolas julkonsert ;)

 



Nio senaste:

 

Senaste alkoholdrycken:

hm, kommer knappt ihåg. Smirnoff ice tror ja. Det var iaf på rundvandringen

 

Senste bilfärden:
Igår med pappa, vi åkte och jagade "vagn"

Senaste filmen du såg:

Hey baberiba säsong 2 ;)

 

Senast ringda telefonsamtal:

Det var till Hannah!

 

Senaste bubbelbadet:

typ 2 månader sen, hos min syster. nu blev jag sugen! haha

 

Senast spelade CD:

Ingen aning. cd skivor är rätt passe för mig, allt mitt finns på datorn och ipoden! men de måste väl vart pappas skiva han lyssna på i bilen då

 

Senaste kyss:

I lördags av Fredrik <3

Senaste gången du grät:

Igår, när jag blev frustrerad över "kärran"

 

Senaste måltiden:

Korv med bröd som pappa lagade ikväll

 



Åtta har du nånsin:

 

Dejtat en av dina kompisar:

Nej

Blivit arresterad:

hah, nej inte hanny heller

 

Blivit kär vid första ögonkastet:

Nej, eller nja svårt

 

Fastnat med blicken i någons urringning:

haha hahah hahah

 

Fått ditt hjärta krossat:
JA på sett o vis

Sagt att du älskar någon utan att mena det:

Nej det gör jag aldrig

 

Haft ett one night stand:

hah ja faktikst för länge sen

 

Busringt till någon:

Jaa herregud ja, det gör väl alla

 



Sju saker som du har på dig:

1. Trosor
2. Behå.
3. Stumpor.
4. mjukisbyxor
5. tatuering
6. piercibg
7. topp



Sex saker som jag har gjort i dag:

 

1. vart i skolan

2. gått en promenad

3. jobbat med läxor

4. tuggat tuggumi

5. skirvit sms med boddan

 



Fem favoritsaker utan rangordning (utom människor):

 

1. Min dator.

2. Min mobil.

3. min ipod.

4. min säng

5. min lyleströja, den är så skön

 



Fyra personer du kan berätta allt för:

 
1. Hannah

2. Boddan

3. Milou (!)

4. Lina

 



Tre val:

 

Blått eller rött:

Rött, jordgubbe,körsbär

 

Sommar eller vinter:

SVÅRT? nej, SOMMAR! 

Choklad eller chips:

Choklad, jag är ju tjej förfan

 



Två saker att göra innan du dör:

 

1. varit i Mexico (drömresmål)

2. skaffat minst 2 barn

 



En sak som du ångrar:

 

Jag ångrar det jag gjorde närjag gick i 7an, konsekvenserna blev för mycket och det har brytit ner mig, men det är inget jag kan göra något åt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0