Fredagsfest och lördagsmys med Hannah

vaknade jätte tidigt, o som vanligt var jag ledsen. Jag tycker verkligen det här börjar bli jätte jobbigt. När jag blir ledsen så är det så mycket annat som rasar för mig., ingen hunger ingen ork till nått. Hoppas jag kan tänka på nått annat idag så jag slipper ha ångest.

igår va vi som sagt hos Hannah o grilla, det var jätte mysigt. Skulle inte dricka men som vanligt så gjorde jag det, men jag drack i måttliga mängder så det var lungt. Vi spelade kubb och jag o hannah pratade massa skitprat somvanligt, repliken för kvällen var " meeen guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud " hah. Nått som alla verkar säga nuförtiden!
Men jag gick hem ganska tidigt för jag satt i princip och sov, inte så konstigt för jag sover inge bra när jag är orolig i kroppen.
men jag blev jävligt besviken igår, Man ska tamejfan inte köra rattfull o jag blev så jävla arg å ledsen på dig! Va ska jag nu tro om dig, fy och ursch.
 men iaf...
Hittlis har jag hunnit med en powerwalk för att försöka tro att jag är duktig. Pappa har fått nån knäpp så han gav mig lite pengar så nu måste jag åka och handla lite, kan absolut inte spara, nej nej.. allt ska handlat upp på en gång. Dock så räcker det inte till de där tiger shortsen, men jag får väl helt enkelt köpa dem själv nästa vecka!
Men en sak är säker, jag o hannah ska sitta o kolla ut över stockholm när vi stter där i gamlastan och äter mjukglass med laktitsströssel!
Ikväll blir det nog lungt, lär ju va trött efter den här dagen. men jag måste hinna min "fanna runda" kanske tar med milou också, jag har ju varit ganska lat när det gäller att gå ut med han. Sen blir det säkert så att jag åker ner till Hannah, hon är ju själv i helgen o vi brukar ju ha jävligt kul. Kan jag behöva som har fällt så många tårar för lilla Sara, jaa helt sjukt mycket faktiskt! Det allra bästa, eller inte.. är när jag har gråtit så svullnar mina ögonlock upp,  jag blir så otroligt ful och det tar timmar innan det försvinner, hur ska jag då se ut på studenten? FYYY!
Nej nu slutar jag o pratar om de här ämnet, annars vet vi ju hur det slutar ;)

Ska ta och äta lite frulle nu, fixa mig och gå till tåget
skriver ikväll, jag o hannah lär ju ha pratat om nått så ovesäntligt  kul som alla bara måste veta !

CIAO

Kommentarer
Postat av: Jenny

haalllååå! sry att jag inte kom till hannah igår, men jag fastna hos min syster. om du känner för att göra ngt ikväll,kan du slå mig ne pling(?)

2007-05-26 @ 15:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0