ett halvår har gått

nu är jag här för att stanna, o jag kan ju säga att det har hänt mycket på ett halvår.
Jag orkar inte skriva så mycket nu, är jätte trött. Men för att dra en historia kort så kan jag
resumera helgen. Fredag, en lektion! hem till mamam för att sova där över helgen, vi skulle hyrt film å käka god mat på kvällen, haha. Blev inte alls så, eller jo, god mat blev det men har ju en Jenny som granne, så jag hamnade där på kvällen med, hanna, elin, maja, lisa,tina, emlil, jenny o hennes mamma maggan ,skapligt rolig kvinna det där :) men va gör det, vi bor ca 1 meter ifrån varandra, vi kan nästan säga att vi bor med varandra! haha.
Lördagen blev lugn, jag va trött lite såtjurig på dagen, sen kom Fredrik o hämtade mig på kvällen, vi drog hem till hannah med ett halvt kilo morötter o dipp, dax för eurovision! Som enligt min smak va den sämsta på mycket länge INGEN låt var bra, herre gud, det här får bli min krönika till broddan " lägg ner eurovision!" JAA jag tycker tamejfan det altså. skit tv! Men mysigt hade vi det iaf!
Idag har jag gjort lite blandade saker, men det roligaste var att jag kollade runt på lite nya kläder till freddy, o jag hittade massa fint, så min pojke kommer bli snyggast i stan i sommar! <3
En midre rolig sak var att jag o papap fick "tok kolla upp nya studentvagn bl abla bla! va ute i typ 2 tim å hetsade.. ( nej alla i sp3b, som läser detta! Ni kan vara lugn, berättar allt imorgon)

Såå, lite snygg första blogginlägg, ska försöka blogga varej dag nu! händer ju massa roliga saker här framöver..studenten om ca 17 dagar, de ni!! kul att bloggen blev återupplivad!

TACK TILL: Johanna Erixon, eller eriixon.blogg.se, hon har nämligen fixa min nya bakrund och lite annat som jag själv ät as kass på! <3 Tänk, denna kvinna har också varit min granne..nu vet ni de!




Hörs imorgon


Kommentarer
Postat av: Jenny

hah det är underbart att du har återvänt, du förgyller min dag.

2007-05-14 @ 11:00:12
URL: http://selinder1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0