Å regnet det bara öser ner...

tralala tralalalaa lalalaa..
vaknade 03:40, det spökar hos mig! jag jag skojar faktiskt inte, ursch en sån obehaglig upplevelse!

Skolan va ju lagom rogivande, en lektion, barn och ungdomskunskap med vailet fy va tråkigt! lyssnade på några föredrag och bet på naglarna, o regnet det bara öste ner utanför, blä, Lina och jag skrev ett litet angrepp på vår tavla i klassrummet. Ja, snart så måste vi betala ljudet eller rättare sagt på måndag så skynda nu SP3B!
sen va det bara att trampa hemmåt, i regnet! dyngsur och as hungrig sitter jag här nu, inge mat eller jo om man kallar en lite grandiosa power pan för en energi rik lunch så varsegod.
jag har tydligen lite o göra nu va det verkar, både i skolan å hemma, men jag orkar inte. Regnet och mitt godissug gör nog så jag kollar på några avsnitt av hey baberiba ist, trevligare! Kanske slåt en pling till my man också, fräddy
<3. Hoppas han får pengar snart så vi kan åka o köpa lite kläder till han, då ska han bli den sexigaste karln i enköping, wehoow! myspys.
 
ikväll uppdaterar jag lite med " dagens..bla bla bla" ska försöka bli en vanesak här på bloggen, får se hur jag lyckas med det. dagen har ju bara börjat så mitt bloggade är inte slut för idag.
nu ska jag rota i frysen för att se vad som kan stila min tomma mage, ska ringa hannah också.


image71
Hannah och hanny.
somfaaaan ;}



Jag tycker om min Fredrik ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0