världsbäst dag

daen har varit så lyckad, en världsbäst dag.
vaknade sent och fick skynda mig med allt som skulle hinnas med,
kl halv 12 hade jag bestämt träff med Sara på skolan då vi skulle käka lunch tillsammans.
Jag blev så glad att se henne, det kändes verkligen i hjärat. Va så trevligt att få umgås och prata lite med henne, det behövde jag.. hon är så snäll så! Sen så gick vi tillbaka till skolan för jag skulle lämna lilla-hanna lakanet, men hon va inte där så jag gick hem till mamma ett tag, gick ut med milou och tog det lite lungt.
Senare gick jag tillbaka och träffade det lilal yrvädret, hon blev glad över lakandet, vilket många inte trodde.
kul att prata lite med henne också, och sara förstås. Man kan inte bli annat än glad av dem båda..världsklass!
Vi bestämde också när vi skulle ses i sommar, höjdpukten förstås...ska bli galet kul, jag längtar!
Sen skulle dem på möte så traskade hem till mamma, pratade lit med henne på balkongen..sen åkte dem iväg och skulle fixa med husvagnen och jag och milo tog cykeln och knatade hem till pappa.
Jag började ladda hem lite nya filmer och tog det lungt, borde städa flr det ser ut som et AS här hemma, men jag orkar inte, har lite för ont i magen och näringsbrist så det blir en annan dag.
Nu har ja nyss varit ute med milou, det regnar så det blev inte så långt. Funderar på om ja ska åka o köpa godis, blev så sugen av allt godisprat. Men det blir väl inget av med de, lat som jag är.
Annars så känns det ganska bra just nu, dagen gjorde mig riktgit varm innombords.
Om man kan göra en hanna glad av att bara finnas till, då är man en jävla speciell person <3

Det här får avsluta den här helt otroligt asbraiga dag!


Kommentarer
Postat av: Lisy

en jävla bra dag och godis fick du köpa av mig också ;D <3

2007-06-14 @ 12:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0