" meeeeen guuuuuuuuuuuuud "

Det finns härliga människor, o det finns HÄÄÄRLIGA människor.
Hanna Henriksson är en av dem, jädrar va hon är rolig å härlig, alltid nått fyndigt att säga.
Idag var inget undantag, så jag får låta "dagens kommentar " vara,
- Min hund gillar bara andra taxar. Han är en rasist!
haha, de va faktiskt kul!
och "dagens person" måste ju faktist bli Hanna själv, för idag har hon strålat som en liten sol och skrattat och varit almänt uppiggande, och hon har varit snäll mot mig så ja kan inte göra annat.
Så min dag är räddad, inte bara tack vare Hanna utan också världens bästa super bääästa Sara!
jag blir så jätte jätte glad efter att ha pratat med er, fybubblan va glad jag är!

image98image99
en utav alla dessa hannor, ett jäävligt bra exemplar dock!
(
om hon själv läser det här inlägget skulle hon avluta allt med " meeeen guuud så hon hålller på " haha )

Det här är hennes meeeen guuuud lakan från oss, eller ptja, mest mig faktikt! för det var jag som kom på det!
Den hänger ovanför hennes bord i lärarrummet, å där ska den bannemej hänga också, haha!
tok,
ja jag är fanimej tokig i huvudet. Men jag kan inte hjälpa det. Jag kan inte ändra på det, eller rättare sagt JAG VILL INTE!

Ikväll blir det fest hos Lill-bodin. Hon fyller 18 så vi ska inviga Joar med henne.
Ska försöka ta det lite lungt ikväll ,ska ju förskjutton festa andra dagar också.
Ja ska ta det lungt, jaaa det ska jag..för inte sviker jag er inte, nejp!
Oh jag är sååå glad, jätte glad! Inga katastroftankar, för jag vet att det inte är sista gången, nej det är det inte. ingen försvinner, vi kommer ses å det ska bli så kul. Den här gången som vänner och inget annat!
EN JÄKLA BRA DAG HELT ENKELT!!!
BÄSTSOMFAN <3

nu ska jag sminka mig, byta om till lite nya å fräsha kläder, snart ska jag till Mallan. ta en grogg sen ut och göra lilla enköping gjord!

Grattis Lina :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Meen Guuud/Gissa vem?

2007-06-04 @ 21:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0