Lunch, kloster, korvgrillning

Dagen har varit så himla härlig, varmt, skönt och väldigt trevlig.
Vaknade vid 9 och solen sken ute, satt på balkongen till kl 11 och solade, sen var jag iväg ner till mamma och var ute med hunden. Sen så gick jag till skolan för jag och Hanna T  ska göra ett litet bus mot en speciell person, hah. får se vad hon tycker om det, men det tror ja man kan ju bara inte tycka annat.
Sedan så kom Hanna, Lisa, jenny och Hillman och det var dax för vår lunch. Tråkigt att inte världensbästa sara kunde följa med! bästsomfan är hon ju!
åkte bil till boulevad och åt, men man orkar inte sitta där inne så länge när man såg hur solen sken där utanför.
Så vi gick snabbt ner till kloster och solade i typ 2 timmar,
där planeerade vi också kvällen, vilket vi ska tillbringa i Koffsan med korv,iste och gooodis, härligtsatan! Det är ju som sagt sommar, så kubbspelet åker med den också :D
efter det var mina fötter helt sönder men jag missade ju min speedorunda igår så det var bara att gå den trotts brinnande fötter. Rundan blev till ett helvete, men ja får skylla mig själv för jag tog den låååån lååååång låååååååånga.
Nu sitter jag här och begrunnar mig själv, aj aj aj vad jag har bränt mig idag, helt jävla stel i ansiktet.
Men jag är ändå nöjd, för jag har mina nya kläder på mig..som jag tycker väldigt mycket om!

Känns lite vemodigt att sluta,
gör sådär ont i magen igen,
men jag har mina lappar från världens bästa,
tammejfan att hon är,
ska bli så kul i sommar att få hälsa på dig och inte bara en gång,
du gör mig glad.
så varför behöver jag vara ledsen?
ingen dör
inga katastroftankar
vi kommer att ses många gånger igen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0