jobb jobb jobb

har jobbat idag, tiden går så snabbt när man arbetar och står i.. så jag har faktiskt inget att klaga på.
Peter och Jag pratar mycket om resor och flyplan ;) så ja trivs som fisken i vattnet!
Idag har jag fått traktorn som ja ska ha nu under den tiden ja arbetar, så jag kan ta mig runt till alla områden vi har, wii. Imorgon ska det regna så då blir det nog mkt roliga inne jobb som att städa förråd :S ursch har inge vidare lust med det.
Nu är jag bannemej jätte trött, har varit på coopen och handlat lite och det tog knäcken på mig, skulle kunna somna precis nu. Men ja o pappa ska se på allsång på skansen.
Ska man kanske ta en promenad?
gaah, ja orkar inte men det känns som ja måste, hatar att känna så för då tänker jag bara på den där jäkla promenaden som inte blev gjord. Men men, har ju jobbat o rört på mig hela dagen, har t om tränigsvärk. de ni ;)
Neeej, ja skiter i promenaden.

Imorgon är det onsdag,
sen är det torsdag, då ska ann-marie jobba med oss, hon e så himla rolig människa. Det blir kul de!

nu struntar jag i det här, skriver ändå inge kul.

CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0