här kommer alla känslorna på en och samma gång

jag skäms över mig själv, för det är inget att vara ledsen för, men jag kan bara inte hålla inne tårarna..det gör för ont då, måste bara få låta dem rinna och se om det blir bättre sen. Oh, va jag tycker om denna människa, det låter helt sjukt men sant!
jag vet inte vad ja ska göra för att det ska bli bättre.. tänka på framtiden och jag vet att vi kommer ses igen, det vet ja! Det här är ju inte sista gången..absolut inte. det sjujka är att jag vet ju det men all säkerhet, så jag behöver fan inte va ledsen. Jag är så jävla dum i huvudet. Varför är jag såhär? jag tänker på det så mycket att jag får det till nått annat, nått som bara har katastrofala utgångar, helt fel!!! jag är inte den som släpper taget i första hand. Det är sommar nu, sommaren är intensiv och kort, efter sommaren ses vi igen.. ni ser jag vet ju att vi kommer ses, endå gråter jag över nått som jag inte behöver gråta över, nått jag har hittat på i min hjärna, som spelas ut där men inte i verkligenheten. Det är bra iof, men när jag vet det själv och endå gråter som en räv, bara slöseri på tårar och välmående! gosh va jag är jobbig, jobbigt somfan! Jävla grinolle-hanna...undra hur många tårar jag har gråtit den senaste månaden, måste vara miljoner! visst viste jag att den här tiden skulle bli tuff, det visste jag redan när vi börja skolan i höstas. Men så här jobbig? njae, det trodde jag då inte! Jag får väl helt enkelt tänka på vilken tur jag har att jag kmr få träffa henne igen, att ingen är borta, att hon faktiskt vill träffa mig..helt galet, guld värt :)
kändes skönt över att få skriva ur sig lite, tårarna avtar faktiskt!
Idag blev ja också påmind om att ja fyller år om en månad! vad jag önskar mig? hah, inte ett dugg! 19 är ingen ålder, jag vill hellre ha en jäkligt schysst fest med massa folk än presenter. Men iof, ja ska göra en tattuering i Augusti och prisförslaget ligger runt 2 000 kr.. så en extra hundralapp här och där skadar ju inte.
Haha när ja tänker på det, så ska ja ju faktiskt till Bulgarien den 24 aug, så där lär det ju gå åt lite pengar till både vattenscooter och drinkar. Ojoj! det här blir dyrt för er ;) nu blev ja rätt glad, har inte tänkt på bulgarien så mkt ska ju fasiken bli hur jäkla kul somhelst, shit ja!!!! Önskade bara att det fanns andra sett att ta sig dit, flyg är inte min starka sida.. och för att förstärka min flygrädsla har ja laddat ner alla avsnitt av "mardröm i luften" hanlar typ om flygcrasher och annat trevligt som kan hända när man ska på semester, tex till bulgarien. hah jag tycker om självplågeri, det ger en kick här i vår vardagliga värld ;) tss,

Idag har jag och hanna T haft dejt, för va det sol så vi gick till kloster och solade lite! sen spelade vi minigolf i regn. Men de va mysigt endå.
Efter det blev det lunch på kakelungen, ännu mer mys ^^
Nu har nästan precis kommit hem och paxat en ny dejt, jag ska hem till malin, å det vet ju alla va det innebär. Massa skratt, behöver jag, massor av!!!!

Imorgon blir det ev ett besök till Uppsala, får hoppas på det!
annars blir det nog en speed dag, massor av promenader och fruktätande.
Tänkte att ja skulle gå ner typ 3-4 kilo till sommaren är slut.
jag vet, det är innan sommaren man ska gära sånt till själva badsäsongen men jag sattsar på en smalare höst ;)
haha.
och ja, ni vet också att jag inte kommer hålla det, men med lite självdisiplin så ska jag nog klara det.
Har faktiskt klarat det förr...
Ikväll blir den pannkak, ni ser det sprack direkt. hah, men ja ska nog ta lite dinkelgröt som faktiskt är ganska gott.

Nu ska jag fortsätta med mitt arbete på min Tattuering, tar satans massa tid. Den måste bli så perfekt som den kan bli, resultatet kommer bli oslagbart ^^

* Lilla sara, du gör mig alltid lika glad, det bästa är att du inte behöver anstränga dig.
Bara av att finnas gör du en liten hanna glad, så glad att hennes hjärta fylls av värme.
ändra aldrig på hur du är, för du är precis så bäst och för mig kmr du alltid va speciell. *





Kommentarer
Postat av: Lisy

hallå, jag saknar dig. /Lisfis

2007-06-20 @ 00:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0