Hanna och Malin kvällen / onsdag

Gårdagen blev inte riktigt som planerd, men den blev underbart härlig endå.
jag och Malin tog vårt pack och drog iväg till koffsan ett tag och såg solen gå ner, pratade om studenten och hade det jätte trevligt. En lite snabbvisit sådär bara.
På hemvägen körde vi lite omvägar bara för att få njta av sommaren och musiken, det är fakitiskt jätte kul att köra bil och lyssna på bra musik för man blir så satans partysugen då.
Sen var det meningen att jag skulle hem till mamma o filka lite, så jag släppte av malin vid coopen.
Så fort jag klev innanför dörren blev man utmotad, dem hade tydligen inte tid för mig denna kvällen. Jag ville inte åka hem till pappa så jag ringde mallan ingen, hon kunde ju inte motstå en hanny så jag fick följa med henne hem ^^.
wihooo. Där hade vi det jätte trevlig, som vi alltid har iof. Men det var länge sen vi var och gjorde nått tisms, ett extra plus var att eva-britt och lars-göran va hemma (mallans päron), dem är så roliga. Vet inte om Malin tycekr det är så kul när jag körigång mina "konstiga kommentarer / heltgalet konstiga finuliga påhopp, hah.
Jag hade inte hunnit äta kvällsmat så det första som stod framme när vi kom var glass och maränger.
Man blir alltid lika varmt välkommen hos dem, yä :)
av någon underlig anledning så äter jag jämt hos dem, men för det mesta är jag full då, så jag kanske mestadels är påverkad när jag hälsar på dem..men det känns inte heller rätt, anyway...
efter "maten" blev vi rastlösa, då åkte vi till maxi för att köpa "efterätt" vilket blev en macka,
och jag blev inte mät då heller, så då blev det mjölk och macka hos malin ingen sen, plus en klementin. Blä jag lär ju rulla fram snart, URSH!
nu var jag iaf mätt, och trött. Vi kollade på nån film och pratade, eller jag pratade dem skrattade (och malin suckade) allt i sin vanliga ordning.

image100image101image102image103image104image105

Idag
Har jag o fredrik solat i bresse, mkt skönt!
sedan har jag o pappa fixat inför studenten,
jag har varit lite ledsen men det va inte så farligt,
har haft ont i huvet så jag nästan spytt :/
nu börjar det gå över men jag ska bara lägga mig och vila lite.
egentligen vill jag åka o köpa godis, men jag får inte nej för jag ska bannemej inte göra det.
På fredag är det studenten, fan va det ska bli kul, men det kmr bli så sorgligt även fast det inte är sista gången jag ser  "bästsomfan"  hah, passande namn iaf.
öronproppar AB i sommar då ;) tss,
imorgon är det mycket o fixa, måste till skolan å lämna igen lite böcker jag såg att jag hade kvar.
sen till mamma, systemet, stan, blomsteraffären, hem, pappa, pappas jobb, hem, duscha, sova, STUDENTEN!

shit tiden går för fort,
nu blev jag ju ledsen och tårögd igen, gosh!
miss somfan :' /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0