hamnfestival - fredag

gårdagen kunde inte blir mer än perfekt!
började kvällen hos Lina, med elin. Vi drack och pratade och hade helt klart JÄVLIGT kul!
Vi var taggade som skjutton inför enköpings största händelse, hamnfestivalen haha.
Vädret va kanon med strålade sol, vi gick ner vid 11 och vi träffade hannah, emma, malin mfl där nere..som vanligt när man är lite berusad och vild så splittrades vi ganska snabbt, jag träffade jenny och vi gick omkring o gapade lite.
När vi hade varit där en stund o jag stod och pratade med några kmr jenny och roppar - Hanna titta!
Och vem kommer inte där staplandes, joo HANNA HENRIKSSON! jag blev väldigt jäävla glad och hon fick en kram av mig ;) jag kommer inte ihåg va vi pratade om men ja va säkert lika trevlig som vanligt..haha
hon är rolig hon, den där Hanna!
Jag o Jenny stannade kvar till det stängde kl 2, sen gick vi till joar och danskade och jag va hemma i min säng kl 4 imorse, jag är så trött så trött men ja ska ut ikväll igen.. ska hem till malin innan och umgås lite med dem, som ja inte gjorde igår :/ tråkigt!
men det kommer bli tufft för jag är så slut i huvudet. Men det kommer dock väldigt intresanta personer ner dit ikväll och det kan man ju bara inte missa!

CIAO

Kommentarer
Postat av: maria

fan såg jag inte dig nere på hamnfestivalen för! höhöh

2007-07-02 @ 21:58:35
URL: http://anusvrak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0