halva dagen har gått

halva dagen har gått och det har varit helstressigt.
har hunnit med massa grejer, men har över hälften kvar.
Jag o jenny satt upp vårat lakan mellan balkongerna där står det " hanna och jenny student 2007" blev jätte bra :)
Mamma och jag har handlat på bolaget och det blev världens jävla mousserande vinflaska, sen lite cider så man står sig hela dagen, kalas!!! Nu har jag cyklat upp till pappa o vilar lite, har iof inte tid men jag orkar bannejmej inte.
Imorgon kommer hanna gå lite konstigt för jag har varldens skavsår, så jag får gå med sko-hälgrejen nere anars så dör jag av smärtor, fan att det skulle bli så precis just nu! :/
ikväll kmr bigelius och kopplar in högtalarsystemet, vi ska klä vagnen och ha det trevligt.
Nu ska jag skriva saras kort och slå in henes present, om jag hittar nått pappaer annars får det duga som det är faktikst!
Shit jag kan inte fatta att vi verkligen tar studenten imortgon, det är lixom VÅR DAG imorgon, helt jävla galet. Jag vet faktiskt inte om jag ska skratat elelr gråta, imorgon lär jag ju iaf gråta och vara lite berusad..sen kmr det gå över i  jävla massa gapande, precis det som jag är bäst på, YES!
och vet ni? jag har itne gått upp i vikt, jag kunde fasiken ha klänningen fortfarande! UNDERBART!

Nu ska jag ut med milou,
sen ska jag till pappas jobb,

bästsomfan }

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0