Fest AB

Malin och jag började gårdagskvällen med thaimat och lite uppladdning inför kvällen, jag var svintrött och jätte o taggad. Vid 7 cyklade vi till Lina, där var det redan fullt ös medvetslös. Ibörjar kändes det bara helt pissigt, att jag aldrig kmr orka med kvällen, men med lite push från Sofie så började hanny sakta med säkert komma i form igen! yää! vi spelade kubb, pratade och hade jätte kul, när jag hade fått i mig lite så böt jag umgänge ett tag och gick över till dem andra.. det va trevligt att prata med dem, var flera flera år sen sist vi umgick det var under den vilda tiden kan man säga. Senare kom Jossan också, de va kul för det var länge sen vi sågs :)
Alla va sådär jätte på G, och det smittade av sig kan man lungt säga. Ja min kväll slutade kanske inte riktigt som jag planerade, för planerna var ju till en början en lugn kväll och sen gå ner på Stadsfesten å dansa. Men inget av dem stämmer riktigt, jag kom iaf inte ner på stadsfesten, jag sov runt 12. Hahha, men de va länge sen jag var sådär och jag skäms lite men vafan det händer alla. Men det var iaf jätte jätte kul hemma hos lill-bodd.
Vaknade runt halv 11 imorse och det sjuka är att jag mår så bra, inge ont i huvet eller så.. Sååå skööööönt!!!
Snart ska vi bege oss ut till ekolsund o kolla på balen, sen ska jag hem o fixa mig och ikväll SKA JAG NER PÅ STADSFESTEN! hah, ska bli kul! Förfesten är idag hos malin med lite folk från igår, idag blir det ingen sprit utan bara lite cider. Ikväll ska Hanna ta det lungt, så lungt så jag kan vara pigg imorgon.
Men jag vill bar asäga en sak, så farligt var det faktiskt inte igår. haha. Var nog bara för jag var lite trött.

jag kom å tänka på en sak till, Jag kan ju ha dem kläderna jag hade igår, för jag hann ju aldrig visa mig i dem igår.  MEEEN GUUUUUU VA BRA!



Nu ska jag dricka lite färskpressad juice för at få i mig lite vitaminer.
Sen blir det kanske en promenad,
eller så åker jag bil till Hannah,



CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0