det ska kännas att man lever

Ursch, känslor i gungning igen, varför blir det såhär?
jag vill inte gråta och jag har absolut inget att gråta för men tårarna bara kommer och vill aldrig sluta.
Jag vill bara ha en kram, men det enda jag får just nu är bara skit här hemma.
sitter här vid datorn, instädg i ett rum, pappa är utanför och går och muttrar om allt jag gör. Hur fel allt är!
men vad ska jag göra då? jag försöker verkligen anstränga mig, att vara glad och snäll, söta snälla dottern.
När det blir så här kommer alla katastroftankar, det är dem som gör mig ledsen. Men ja ska försöka tänka på allt snällt sara säger.. o hoppas på att det bli lite bättre.
Har jätte problem med magen nu också, har så ont så det finns inte, kan ju iaf hoppas att man går ner lite nu när man inte kan äta så mkt i taget.. anyway,
dagen har förövrigt varit okej, inte gjort så mkt o det har varit skönt.
varit hos syster o ätit lite fika, mamma kom också, ska dit en stund ikväll och kolla på inglasnignen av balkongen.
senare blir det lungt, känner mig ine vidare.
Hoppas att det ordnar sig det här med midsommar så man slipper  vara hemma.
Imorgon ska jag leka med jenny också, det ska bli väldigt trevligt, då kmr ja definitivt inte vara ledsen. Jenny gör mig enbart så jäkla glad, mitt lilla energiknippe!
Gash, fan va jag hatar intorkade tårar, dem kliar så innibomben mycket. hah!
kanske är dax för en tur ut i det blåsiga vädret, brukar kännas bättre innombords efter det. Hoppas jag verkligen iaf! Jag vill inte känns såhär i sommar.
Men som alla säger, Skolan är borta, men alla andra finns kvar, å det är jäkla tur de <3

CIAO

Kommentarer
Postat av: Lisy

lilla hanna då, jag finns alltid här för dig :} när du vill, o du får hur många kramar du vill <3 / Lisy

2007-06-14 @ 17:46:18
Postat av: Johanna

Inte ska hanna panna vara ledsen ;(

2007-06-14 @ 18:39:10
URL: http://eriixon.blogg.se
Postat av: Jenny

oh hanny. dont be sad. jag ska göra dig lite glad imorgon, de ska bli kul. i like you. <3

2007-06-14 @ 20:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0