dagarna efter studenten

det är helt otroligt att jag har tagit studenten, jag fattar itne att jag aldrig behöver gå till skolan mera.
Jag orkar faktiskt inte skriva om själva studentdagen, förutom att det var helt jävla galet och roligt.
Eller jo, Hanna thunderg var nog fullat iaf på dagen, vi hade kul ihop vi.
Känns lite vemodigt nu, många tankar som snurrar i huvudet.
Imorgon ska jag hälsa på Sara och Hanna på skolan det ska bli AS KUL! hah.
Jag saknar Sara jätte mycket, helt galet mycket... jag vill att det ska bli den dagen då vi ska hem till henne o umgås.. bästsomfan-dagen!!!!
dagarna går så snabbt, även fast jag bara har legat hemma och solat, idag har jag också tagit en tripp till min syster o ätit, sen på stan en sväng. Min 2 tim promenad blev jäkligt jobbig idag när solen gassade men ja fixade det iaf.
Nu har jag ätit lite och ska vila en timme eller så. Sen ska jag hem till käre Lolls och bada i hennes pool, och det är just den poolen jag badeade i för typ 3 somrar sen ( ni vet filmen på mig o Hanna ;) ) hahah
Ska bli jätte trevligt att ses, och skönt att få bada. Ska ta med kameran så vi kan filma lite, sen blir det nog en youtube film igen ska ni se.
Hoppas på att vi kan dra en sväng med bilen sen o köpa liite godis o kolla på film. Det var ju det vi mest gjorde hos lollo när vi va yngre, återuppliva gillar jag!
Annars blir nog kvällen ung, är ganska trött.
hoppas på varmt väder imorgon också så jag kan sola 09 - 11 som ja brukar..
sen ska jag ner till skolan och "hälsa på" hah, konstigt det känns att säga hälsa på, för det är ju precis vad jag gör FÖR JAG GÅR INTE DÄR LÄÄÄNGREEE!!
då jävlar ska dem få varsin kram, och hanna sin lilla-hanna grej. Wii. hoppas dem blir glada att se mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0