är det text på den här? / H.H Barkaby vs HällaI

Gårdagen var jäkligt trevlig och galet rolig, en riktigt återsamling kan man säga.
Men dagen började med att jag gick hem till syster och umgick ltie med henne, vi gick ner på stan o jag  köpte en ny bikini. Sen åkte vi hem till henne och käka lunch.
Sen gick jag hem till pappa o tänkte städa lite  men det va för tråkigt så ja cykla ner till mamma, där solade jag lite och pratade med henne. Som vanligt så lessnade jag ganska snabbt så jag cyklade upp till pappa igen.
Jag packade min väska när j a kom hem och drog till Lolls och badade i hennes  pool, Återsamling,återblickar, 10 år på nytt kan beskriva den kvällen ganska bra. Jag blev heltvild när vi äntligen hoppade i vattnet, hah. galet kul.
image109image107image108

den här gången var det dock mest jag o lollo som höll på.
hur mk vi än kommer bada i den där förbaskade poolen i sommar kommer inget slå sommaren 2004, då "cp hannorna " hade sina glansdagar, dem är över vi har vuxit upp. Fast kanske inte jag, hah. Jag har nog fortfarande barnasinnet kvar, vilket är ganska bra endå ju :)
Vi filmade lite också, ska lägga upp vår "återträff" på youtube sen också..
Efter vi badat gick vi in till lollo och hade lite movie-maraton.. kollade på 3 filmer och åt godis, mycket trevligt eftersom vi inte har "lekt" med lollo på typ två år.
men det tog lite tid för oss attt välja blad alla filmer, eftersom måna av den saknade undertext.. och dagens kommentarstår vi alla tre för.
Hannah - har du inga filmer med tex på?
Lollo - men man förstår ju endå!
Hanna - men lollo du har gått natur och vi samhäll, tror du vi kan engelska?

Hahaha.
det va kul då ;)
Men vi hittad iaf 3 filmer som jag och hanna behärskade någolunda, lollo fick översätta lite annars gick det ganska bra. En anna sak som jag belv AS GLAD ÖVER var att jag fick ett sms av Sara, min lilla bästsomfan sara. Så imorgon är det bästsomfan dagen och vi ska gå ut och äta lunch och ha det jätte trevlig. Efter det är det bara att längta till i sommar då jag ska få komma hem till henne, LYX OCH GLAMOUR gånger 10000!!!
Ni som inte går sam går miste om nått iaf, världens underbaraste människa...  
blev riktigt glad igår, riktigt riktigt mkt. tack för de sara!

dagen
vaknade ganska sent, o hade tråkigt trodde dagen skulle bli as tråkigt men slutade i en H.H dag.
Hannah o jag pratde lite på msn..den här dage skulle inte gå till spillo, pengar har man för att dem ska spenderas och det gåt jäkligt bra om man är med mig och Hannah.
Vi tog Hannahs bil och drog iväg till Barkaby, shoppade endast en t-shirt och lite grejer på IKEA så jag lyckades bara göra mig av med 700 kr. BRA DÄR! men vi var inte nöjda med det så efter de drog vi till hälla i västerås.. det tog sin tid med det gjorde inget. Där köpte Hannah lite grejer sen åkte vi hem igen, så det har varit en heldag kan man säga. men mycket mycket rolig. Och varje gång jag är i barkaby blir jag lika fanatisk av alla plan som flyer så lågt att man kan se vilket bolag det är.. så hannah fick dras med mig när jag skulle stanna-penka-titta-wooow ;) hahah.
Nu är jag skit trött och ska gå och vila mig lite.
känner mig inte så bra psykist idag, like a fettokid, blää.
ursch va jag hatar migsjälv när det gäller den pukten..
skulle bara vilja vara som alla andra och skita i att bara tänka på hur mkt fett o kalorier det  är i allt.
Men jag tog ett fel beslut som "ung" och nu står jag här.

kolla youtube sen, då jag lagt in "återträffen"

CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0