SP3B finns verkligen inte mer

nu har jag kommit i en liten svacka, tänker på allt som har varit och hur jäkla bra det har varit, tänker på första tältningen, på första studentfesten, och på allt kul vi har haft i klassrummet. Har funderat lite över hur jag egentligen va, och jag har kommit fram till att jag måste ha varit jäkligt jobbig, gud va jag pratar och håller på, det säger dem t o m på jobbet, hah. Kan inte varit lätt att hålla en normal lektin när ja skulle kommentera allt MEN SÅN ÄR JAG!
jag kommer ihåg mer och mer från 3:an, de roliga stunderna man aldrig vill glömma bort. Man hade lektion med Ulla, ingen ville gå dit för dem va så jobbiga o inga raster fick vi heller, vi sa att vi skulle gå på toa men istället gick vi hem, på proven klara mig sig med knappa poäng. När hon hade genomgång satt alla o prata, jag fick mest skäll som vanligt :/ hon fick utbrott och vi fick gå. Alla hatade det men endå så vill jag tillbaka för jag älskade det så himla mycket! Marika brodd är en stjärna det med, virrig med glad man gjorde det man skulle och skolakade halva tiden! Elin och jag gapade om allt och ingenting. ohh det va tider de :) Fotot va nog det värsta jag varit med om, där kan ja faktischt säga med handen på hjärat att jag INTE saknar för det va nog det tråkigaste jävla piss lektioner jag varit med om. Men allt annat med skolan, gemenskapen och att man fick träffa alla varje dag, hääärlisht!
Hannah och jag knatade iväg till BF ibland, Lina och Jag gick Cp rundan och dagens samtalsämne va hur man trodde Sara var klädd,
Ohh Sara, henne saknar jag precis lika mycket som när vi slutade skolan, men nu börjar hon snart jobba iaf.. DÅ måste jag gå o hälsa på henne o Hanna, :D Jag tror dem behöver en liten dos av mig också, har ju laddat upp den nu hela sommaren!
Ska skicka henne ett kort också från Albena, måste komma ihåg det!

Nej nu ska jag försöka att inte bli ledsen över det här! allt finns ju kvar iaf,

En rolig grej är iaf att jag ska tattuera mig den 4 September,
ja vill inte säga vad ja ska göra, men det går i samma spår som mina andra iaf!

nu ska ja ut och gå en sväng

image112
 CIAAAAAAAO!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0