sexprat och regnrusk

en ny arbetsvecka har startat, vet inte om jag ska skratta eller gråta :/ Peter har gått på semester och Ann-Marie har tagit över, happy days! vi har så himla kul tillsammans, säg inte en enda sekund som jag inte skrattat idag, jag kan baskemej inte hålla käften en sekund, vi har pratat om allt från blommor, resor till blodomloppet!
Men dagens stora ämne är såklart sex, en arbetsplats full av gubbar kan det inte va annat heller, men jag är flexible och anpassar mig till  den nivå ribban ligger på ;)
Men det har regnat, och jag har blivit skitig fyfan de v aså kallt på morgonen att jag faktiskt hade lust att säg aatt jag hade feber så ja kunde gå hem. Men icke, ja höll ut!
På eftermiddan blev det innestädning på kontoret + godis :] me like, så skönt att få lite mer soft göra!
Nu är jag hemma, stört trött.. men ja tror att det kan bli en kort promenad iaf! 

Helgen är här om några dagar, :P
den ska bli så himla kul!
fest både fredag och lördag..
Såklart, en hannyhelg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0