Grattis till mig själv

jaha, så är man 19 år idag då!
inte speciellt lockade ålder, bara ett onödigt mellanting mellan myndig och systembolagetmogen, haum!
men dagen har varit bra endå, jobbet gratulera mig på morgonen med skönsång och jag bjöd på paj och glass :)
har fått lite pengar, hudvårdprodukter, en bok mm
Själva kalase är på lördag och på kvällen ska jag på 30 årsfest hos min syster som för övrigt också fyller år idag, samma dag som mig altså! kul,
Pappa firade mig med att bjuda på middag i bresse, sedan åkte vi vidare till mamma som bjöd på fika.
Imorgon är det sista dagen på jobbet, tråkigt faktiskt! trivs jäkligt bra med ann-marie som förgyller mina dagar med skratt. Vi ska ta det lite chill imorgon och bara njuta av sista dagen, käka ute och mysa.
Kvällen bli JÄKLIGT lugn den med, ska bar ava hemma med min godispåse och min nya bok. Den verkar vara bra, precis i min smak.. behöver verkligen börja läsa mer, har nog inte gjort det frivilligt på flera år.. Sara lär bli glad ;)
På onsdag kommer lönen, helt galet bra. Need some new clothes and a new life.. heh
Då ska vi även till arlanda på flygäventyr, ska dock inte flyga men det finns annat kul man kan göra som har med flygplan att göra!

jaja,
grattis till mig iaf, och min syster
och till sara som har namnsdag.

CIAO/ hannis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0