Äntligen helg!

veckan har iaf gått snabbt, man jobbar och står i så klockan bara går och går. Det kan jag iaf inte klaga på, men har så mycket att se fram emot med den här helgen så jag är överlycklig att den äntligen är här nu.
Har fått skött mig själv väldigt mycket på jobbet nu, tar mer ansvar jag är ju 18 såå. Åker runt i  "min egna lilla gröning" det är en typ 4hjuling med tak och släp, jag kan inte annat än att säga att det är grymt kul att köra runt i den!  gosh, ja börjar få muskler också, träningsvärk varenda kväll, det tar sig! man har allt ett hälsosamt jobb :)
Min handledare Peter får på semester nu så ann-mari tar över, FY FASIKEN va kul vi ska ha det. Hon är så rolig att arbeta med, altid glad och jag håller aldrig tyst när jag är med henne, kalas!
Men helgens planer ser iaf ut såhär.
Fredagkväll, ja jag har nyss frächat till mig, ska äta och vidare till Malin. Vi ska hyra film och köpa godis, fettokid kväll i all ära. Ska bli vädigt mysigt att få umgås med henne. Men är dock supertrött så det passar med en sådan kväll, vet inte om man kanske ska fixa sig nått speciellt, har ju klippt mig nyss och fått dyra produkter för håret.. men känns onödigt när man endå bara ska dega :/
Lördag: på dagen bli det lungt, kanske till v-rås med pappa. Får se om jag orkar! senare ska jag och Oskar hyra film och ha det trevligt, ja må säga att jag tycker det ska bli supertrevligt!
så helgen ser utt att bli riktigt najs, en slapphelg som jag verkligen är värld nu efter en hamnfestival och jobbvecka!


Kommentarer
Postat av: Jenny.

ojoj oj. du måste nog fylla i lite rader åt mig här tror jag ;)

2007-07-06 @ 19:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0