Tjockdagen

Jag vill bara spy upp mitt liv, äta upp ett nytt o må bra!
Usch, ja hoppas innerligt att den här kompexfasen går över innan jag går sönder.
Idag är ja fulare än någonsin. Har ett stor längan efter förändring,
Kollade ut nya glasögonbågar idag, moderna och stora.
Ska beställa klipptid också, kortare och annorlundare.
Ska köpa lite nya kläder också, mer vågat mer vunnet!
Typ inget av de här kommer göra mig glad egentligen,
det ändå som de känns nu är att gå ner typ 14 kilo och bara försvinna.
Men va det kul o va sjuk, va de kul att va så smal och svimma efter varje setg man tog?
NEJ! Men är de kul att va tjock, är de trevligt att ha ångest? usch nej.
 DOCK kommer det inte hjälpa att gå ner, för Hanna blir aldrig nöjd och så är de bara.

det är nog så som "expersterna" säger, har man en gång fått en ätstörning kommer den inte att försvinna. Utan man kommer bara lära sig at hantera den, ett ganska lyckligt slut.

Nu ska ja o pappa dricka glögg och äta en lussekatt!
Sen blir de nog sängen och läsa en bok, en bok att slappna av till och kanske längta till Thailand,värme och brunbrända ben <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0