Redovisning och fika med Lina

Jag gick upp rätt tidigt idag för att vara duktig och öva lite på redovisningen jag har om en timme.
Men jag har inte direkt presterat så mycket under de senaste 2 timarna, typsikt Hanna.
Nåväl, jag ska väl iaf läsa igenom det ett par gånger för jag kommer endå inte få MVG så ja orkar inte lägga ner tid på att kunna de utantill. 
En sak som gör dagen en jätte smula roligare är att jag vet att ja kommer så skratta idag, ja ska nämligen gå på fin fika med fröken Lina Ahlqvist, med vår exemplariskt dåliga humor kan de gå riktigt illa, hah.
Det ska bli väldigt trevligt, då ska vi också planera vår fest som är precis innan jul, yey!

Nu ska ja lägga in lite musik på ipoden, klä på mig och cykla ner till skolan, wish me luck!

Kommentarer
Postat av: amäända

jag vill också gå i skolan :(
saknar tiden på gymnasiet och högstadiet ;D

2007-12-05 @ 12:35:50
URL: http://pralin.blogg.se
Postat av: Jenny

GOOD LUCK!

2007-12-05 @ 17:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0