mycket som skall hinnas med,

Nu måste ja dra på mig någon typ av träningsdress för ska på friskis nyårgympa, men innan dess ska jag hinna med ett extremt stressigt inhandlande av plattång och roughe.
annars de schemat ut såhär.

- 11.00 emmi och ja på nyårsgympa.
- 12 00 handla all mat till ikväll
- 13.30 dusch och lite iordningfixning
- 14 00 måste ner till systemet innan den stänger och handla nått gott tills ikväll
- 14.30 hämta milou för pappa ska ha honom över nyår.
- 15 00 hem igen, bränna ut nån skiva. packa smink,kläder,sprit et c till emmi
- 15 30 ska infinna mig hos emmi, börja förbereda mat,dukning osv. ska dessutom hinna byta om, sminak mig och allt sånt där tjaffs.
- 17.30 - 18.30 folket börjar komma och vi ska äta och umgås tillsammans med det nya året! wiiie

men ganska tajt schema, hoppas det inte spricker någonstans. ss i dimman, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0