Laxfitta!

Måste börja med att säga att gårdagen var riktigt riktigt trevlig, dock drack jag inte en droppe men kände mig ganska påverkad! Vi började med en väldigt mysig middag på Sarajevo och sedan vidare hem till Boddan på förfest. Ja har ärligt aldrig skrattat så mycket på länge som ja gjorde igår, dock åt ganska barnsliga och en aning äckliga saker. Men som ja sa om man inte tar Hanna med en klckspark kan de gå illa. Haha. Nu till de som va kul, laxfittan. Karin hade en gyllenbrun bränna och laxrosa naglar, som för övrigt såg riktigt snyggt ut ihop. Som en exotisk glass kanske! Men på något sett relaterade ja det hela till en Laxfitta och nu och för all framtid får hon heta det också. Måste nästan tacka henne på nått sett, för det här kommer ja gå runt o tänka på och skratta för mig själv, sånt som gör livet värt att leva, näästan! heh, nej men de va kul, hon är kul! hahah. 
Jag blev okså efter många historier och utfall Murr Hanna, o dem som känner mig vet nog kanska säkert varför!
Nej men gud så den här historien har låter, typ som man är 14 år och inte har nått vettigt att skriva om, men ja ibland är de roltigt att bjuda på det härliga här i livet även om de kanske inte passar en sofistikerad kvinna på 19 år. Jaja, här är kortet iaf som va såå hiiimla kul igår, OBS igår!
image159
fan, ja ser ut som ett lik, usch. Fubbigt med utomlandsvistelser!
Men summan av kardemumman så var kvällen kul o galen på alla sett. Så som de brukar vara.


ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0